måndag 20 augusti 2012

Slut på semestern!

Tänk vad fyra veckor kan gå fort ibland!En fin semester har det varit i alla fall där vi bla hunnit med ett par dagar i Oslo,Göteborg och Liseberg samt en shoppingresa till Ullareds Gekås.Under dessa intensiva dagar fick hundarna semestra hos "mormor och morfar" på landet.

Leo's favoritsysselsättning,SOLA!

 Men busa med Lucky är också kul!

Idag började jag jobba igen och jag rivstartade med en 7-16-tur.Inatt har jag sovit som en kratta då tankarna snurrade i huvudet,det blir gärna så när man varit långledig och inte riktigt vet vad som väntar när man kommer till jobbet.Så när klockan ringde 4.40 var jag ganska trött kan jag säga!Men annars så har dagen varit helt ok.

Jag hade två av brukarna,som Leo och jag ska besöka imorgon,på min planering.De blev så glada när jag berättade att vi skulle komma.Jag sa till den ena av damerna att jag skulle ha med mig en liten kamrat och komma och hälsa på henne imorgon.Då sken hon upp och frågade glatt "Är det Leo?"


Efter arbetsdagens slut tog jag tåget hem till Bålsta och med trötta,tunga steg promenerade jag hemåt från stationen.En promenad som för dagen kändes mycket längre än vanligt.Men så kan det ju vara så här första dagen efter semestern. 


Godkväll go´vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar