onsdag 9 november 2011

Fotografering!

Imorgon är det meningen att en fotograf ska följa med Leo och mig på jobb för att ta bilder som ska användas på Läkarstämman. På mötet med projektledaren idag så fick jag veta att de ska trycka upp en sk. "Roll-up" där det förutom Sundbybergsloggan och landstingsloggan, ska vara bilder på mig och Leo + någon klatchig text i stil med "Leo - Leg. vårdhund i Sundbybergs hemtjänst!", eller något liknande. Herregud jag blir ju skitnervös ju! Två meter lång ska denna tingest bli också...Inte konstigt att man ligger vaken på nätterna och funderar!

Det är så mycket nytt jag får vara med om hela tiden, tack vare vårdhundsjobbet. Jag känner verkligen att jag har vuxit med uppgiften. Men jag kommer nog aldrig att förstå "hysterin" som jag upplever kring vårt arbete. Ibland känns det som om de förväntar sig att Leo ska "rädda" hela kommunen...Men samtidigt är det ju väldigt roligt att få ta del av allt nytt förstås. Jag har beslutat mig för att njuta så länge det varar och ta tillvara på alla nya erfarenheter jag får på köpet.

Från lokaltidningen Mitt i Sundbyberg 28 december 2010





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar